måndag 31 mars 2008

fan också

de finns ju inga biljetter till salu idag inte...why why why?? ska nog maila och fråga. för övrigt är jag jävligt lat och pluggar inte trots att uppgiften egentligen är enkel. och de andra två står ju fortfarande still eftersom jag inte har någon bok. tre uppgifter kvar sen e tre kurser avslutade och jag får godkänt eller vg i alltihopa. bra va? ska bara göra klart uppgifterna också. vill komma igång med de två nya och sista kurserna för terminen oxå.

har av någon anledning fastnat i ett väldigt konstigt stadie av typ apati eller nå. vet att jag måste plugga men vad gör jag? ingenting, bara skjuter på allt. dumt dumt jag vet. så skäll nu på mig så jag tar nya tag i morgon och gör något!! i morgon uppsats, på onsdag plugga omvårdnad och göra KLART TRE UPPGIFTER!! sen är jag i fas och de två nya kurserna kan börja på måndag.

annars då? har fått hem tre camilla läckberg böcker. och i morgon börjar en no spending april med karin. har fått undantag för konserten och de är ju bra. funderar dock på vad man får lägga pengar på? bara mat och typ hygienartiklar? ska nog förbjuda slöseri av pengar på godis och chips oxå. bra tillfälle att bli av med det suget. kanske ska visa karin mitt saldo på kontot så hon kan stämma av sen sista april? =)

1 kommentar:

Sofie sa...

Carro, nu pluggar du! :) nej usch jag vet hur det är med stillestånden i pluggandet, det är svårt att ta sig ur men kämpa på, det är snart klart! :)Vi får höras i veckan om presenten...:) kram!!