tisdag 25 mars 2008

smarta carro i farten...

eller inte... skulle sätta i gång med psykologi uppgifterna jag hade kvar. en komplettering och två uppgifter angående en film. så första uppgiften om filmen var ju enkelt. bara att diskutera om filmen. sen när jag ska göra de andra då jag behöver boken slår det mig... jag har ju inte boken... för den har jag lånat ut! jäkligt smart. så nu kommer jag ligga efter i skolan allafall när jag kommer tillbaka... dumma dumma mig!

så nu sitter jag här... har en uppgift kvar i den andra kursen som jag skulle kunna göra. har hittat all fakta så de är j ubara att skriva ner antar jag.. .men värdelöst allafall...

har gett daniel min uppsats så han kan läsa igwenom det jag har hittills. har kört fast och ser inte längre om allt hänger ihop eller inte tycker jag. så han får titta på det innan jag fortsätter med analysen så inte den blir helt osammanhängande.

och idag är det 20 dagar kvar till konserten!!! =)

nej, jag ska väl ta tag i de där och sen åka och flyttstäda hos pappa. inte så kul men de kan va värt 500 kr. han är inte så skitig av sig så det syns typ inte att han bott där nu när de är tomt. andra har damm under möbler man aldrig flyttar men inte min pappa inte... undrar hur han gör?

1 kommentar:

Johanna sa...

Hörredu, snart är det dags! :)Åh, nu LÄNGTAR jag!