torsdag 4 september 2008

ANTM

herregud. jag har bara sett tio minuter hittills men det blir bara mer freaky för varje säsong, haha..

har varit riktigt duktig nu på morgonen och plockat undan lite och diskat så det ser lite trevligare ut. ska jobba i kväll igen så det kanske blir lite pengar nästa månad också? najs.

mitt besökarantal är tillbaka på den nivå som innebär att det är mina vänner som läser typ...=) orka sitta och leta artiklar och länka överallt bara för att få hit folk...njaaa, klart man kan länka till något kul om man hittar något men jag vill ju inte sitta hela dagarna och leta artiklar som kan tänkas dra till sig läsare... då skriver jag ju inte om det jag vill och känner för längre... .

plus att det känns egentligen lite skumt att folk man inte har en aning om vilka de är sitter och läser om mitt liv. jaja... nu blev det ett till långt inlägg om massa konstiga funderingar som dyker upp då och då... anar att det kanske inte är alltör intressant att läsa om... =)

men det är MIN blogg så jag gör vad jag vill hahaha... =)

du johanna, vill du leka med mig någon dag och hjälpa mig fixa tvtorrent? i morgon kanske?

Inga kommentarer: