fredag 5 september 2008

trötter

sitter här och halvsover framför datorn så jag borde egetligen gå och lägga mig... har uppdaterat serieschemat efter att ha klickat runt på tv.com. underbar sajt... om någon har en serie ni gillar som inte finns med på listan och helst inte lagts ner så tipsa gärna..=) kan aldrig bli för mkt! =) men jag vill inte veta av något svenskt krafs!

MÅNDAGAR

One tree hill - 1 sept
Gossip girl - 1 sept
How i met your mother - 22 sept
Heroes - 22 sept
Medium - ?
Life – 29 sept

TISDAGAR

90210 - 2 sept
Privileged – 9 sept
Greek – 9 sept
Secret life of the American teenager – 9 sept
Biggest loser US - 16 septHouse - 16 sept

ONSDAGAR

McLeod’s daughters - 27 aug
Top model US - 3 sept
Lipstick jungle - 24 sept
Private practice - 1 okt
Dirty sexy money - 1 okt

TORSDAGAR

Supernatural - 18 sept
Grey's anatomy - 25 sept

FREDAGAR

Ghost whisperer - 3 okt
Friday night lights – 3 okt?

SÖNDAGAR

Entourage - 7 sept
Army wives – 7 sept
True blood – 7 sept
Desperate housewives – 28 sept
Brothers and sisters 28 sept
Amazing race – 28 sept
Dexter – 28 sept
Heartland - 5 okt

3 kommentarer:

Anonym sa...

du jag har bara 1,2 och 4:an häruppe... och nej jag vet inte hur man gör när man laddar ner serier heller hahaha. Kraaam Tes

Karin sa...

Blir alldels impad över att du hinner :) men jag vart lite för nyfiken på vem han valde så jag blev tvungen att kolla upp det... :) haha du har dåligt inflytande på mig :) kramen!

Anna sa...

Oj oj, du har fullt upp ser jag! Vi ses ikväll!