fredag 19 september 2008

trött

idag är jag som vanligt trött och på halvdåligt humör. fattar inte... allt känns tungt nu, mest av allt att jag ser ut som jag gör. är medveten om att jag blivit riktigt fet igen för att uttrycka det milt, och ändå gör jag ingenting åt det utan äter bara mera onyttigt och rör på mig mindre... logiskt? nej inte direkt!

ska verkligen försöka skärpa till mig, vantrivs med alla fettvalkar och det är tröttsamt att hela tiden tänka på hur man ser ut och vad man kan göra för att dölja valkarna... (även om jag vet att det inte är möjligt...)

skolan suger för tillfället, har jätteångest inför opponeringen och omvårdnadskurserna bara stampar på samma ställe vaje vecka typ...

ingenting känns kul och jag känner mig för tillfället som suraste tanten i stan... mest av allt är jag så besviken på mig själv för att jag inte gör något åt min situation. både den fysiska och den psykiska... men jag orkar inte... skulle kunna ligga i sängen hela dagen och bara slöglo på tv eller datorn och och äta skräpmat (då behöver jag inte laga mat) och låta dagarna flyga förbi... känner mig nästan apatisk. allt är jobbigt och jag vet inte riktigt var jag ska börja.

riktig gnällblogg blir det men de skiter jag i.....

Inga kommentarer: