tisdag 9 september 2008

fortfarande förkyld

har inte så mycket att uppdatera för tillfället. ligger på soffan och snörvlar mest. drog i väg mig på nå töntigt möte med läraren i skolan idag om hur det går för mig. kändes som att vara tillbaka i mellanstadiet ungefär... nåja nu är det avklarat.

fick även mail om opponering på uppsatsen idag. läskigt för nu är det verkligen på riktigt. tänk om dom sågar allting? den 26 september är det allafall dags. har skickat den till examinatorn idag och väntar på svar från den som ska opponera om hon vill ha den över mail eller om den ska skickas till henne som papperskopia. anar att hon vill ha den på mailen men man vet ju aldrig...

nej. nu ska jag försöka röja undan lite och sen lägga mig på soffan igen. måste vara i form för skola i morgon för jag vill inte missa hela veckan. så drygt att komma ifatt allting då.

1 kommentar:

Linda sa...

Som svar på din kommentar. :) Jo det är iaf vad jag tror att vi ska göra.. :S Men det är svårt att plocka ut det ur texterna... :/ Men kör jag fast så ska jag ha i åtanke att du lovat att hjälpa mig.. :P Hoppas du kryar på dig snart.. Kram