torsdag 25 september 2008

NERVÖS!!!

Fy vad jobbigt de börjar kännas... sååå nervös inför i morgon. Kommer sitta hela dagen idag och renskriva alla kommentarer till opponeringen eftersom de ska lämnas in. just nu har jag bara kluddrat ner allting i själva uppsatsen. men det ska jag väl klara av idag. All opponering är ju klar och jag vet vilka frågor jag har och vad jag kommer att kommentera... har även läst igenom min egen uppsats och hittat en del formaliafel och lite text som känns onödig för syftet... det är svårformulerat så jag vet inte rikitgt själv vad jag vill med det stycket... =) hoppas verkligen att jag inte blir totalsågad imorgon... är så nervös så jag mår illa... ska jag bli klar nu? kan jag verkligen ha klarat av det här? är det över om ett par veckor? vågar inte riktigt tro på det... har ju haft den här mardrömmen över mig i ett år nu....

nej usch, tänk inte på det. nu ska jag snart hämta syrran och sen kolla in i nya gallerian en snabbis innan det bli plugg... behöver tänka på något annat i ett par timmar allafall... har ju ända till i morron bitti på mig i värsta fall....

2 kommentarer:

Linda Eklöv sa...

du, det kommer å gå skitbra!! Du har ju förberett dig å sen är det bara å ta det som det kommer. *Lyckospark i arslet* =)

Anonym sa...

Det kommer att gå jättebra:) Du kommer att känna dig så nöjd sen, med all rätta!!! kraam Tes