fredag 26 september 2008

jag är klar!!!

härmed har jag fått godkänt på min c-uppsats och behöver endast ändra lite formalia och ett par ord i syftet för att förtydliga lite. så nästa vecka blir det några timmar att snygga till uppsatsen, sen mailas den iväg till examinatorn. han godkänner den, jag publicerar den på DIVA och skickar i väg den till Eskilstuna och sen är jag färdig och kan få ut mitt examensbevis. inser ni hur bra jag mår idag??? har nog aldrig varit så nervös som i morse i bilen på väg till västerås, och jag har heller aldrig varit så lugn och lycklig som i bilen på vägen hem från västerås!

denna helg tänker jag inte öppna en bok eller göra en ändring. nästa vecka blir veckan då verkligen allt småpill blir klart och jag kan för evigt lämna högskolan bakom mig!!

jag besegrade monstret!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

I´m so fucking proud of you sis!

Johanna sa...

Jag sa ju det! Så glad för din skull! Du e bäst ju!

Yvonne sa...

BRA JOBBAT CAROLINE!!

Anonym sa...

Grattis!!
Vad va det jag sa? :)
Kram Tes