söndag 28 september 2008

Beteendevetare!

Sitter och letar jobb på arbetsförmedlingen nu och det känns så skönt att kunna kolla runt på olika jobb som kräver beteendevetarutildning som kvalifikation. För nu kan jag ju verkligen skriva ut i mitt cv att jag är färdigutbildad.

Visserligen skulle jag fortfarande vilja jobba på ett lasarett för som jag tidigare skrivit vet jag ju inte riktigt vad jag vill göra av beteendevetarutbildningen. Men bara grejen att jag kan söka det som verkar intressant känns ju underbart! Så nu kan man ju plugga klart omvårdnad och under tiden söka beteendevetartjänster som verkar roliga och inressanta!

Partyt var väl inte allt för kul för humöret ville inte riktigt infinna sig. Jag och Sofie kom ut på hotellet men jag hade nog lika gärna kunnat spara dom pengarna. Stå och trängas och knuffas och klura på bra strategier för att se ordentligt samtidigt som man får ont i fötterna tycker jag faktiskt inte EMD är värda. herregud, jag funderade ju allvarligt på att ge upp min bra plats på AJ konserten för att jag hade ont i fötterna, och han är ju definitivt värd att se och kämpa för bra plats för i jämförelse med EMD , de spelar liksom inte i samma liga eller finns i samma världsbild för mig...=)

Så jag och Sofie lyssnade väl på fyra låtar, höll på att bli översprungna av galna människor och fick närapå tinnitus av den alldeles för höga musiken i kombination med att vi stod vid högtalaren, så vi gick helt enkelt hem...=)



Den här mannen däremot skulle jag nog utstå det mesta för... =)

1 kommentar:

Karin sa...

Grattis!!! Du klarade det!! Kram