lördag 6 september 2008

härlig avslappnad lördag

gud så skön dag det har varit. inte gjort något vettigt alls och för tillfället ligger jag i sängen och tittar på true blood på min underbara bärbara dator... =) har inte så mycket att uppdatera med just nu. har bara varvat skola och jobb hela veckan, enda lediga dagen blev idag för jag jobbar även i morgon kväll... jaja... man njuter ju mer av ledigheten allafall.. haha.

har snart läst ut janet evanovich nyaste bok och man blir inte besviken. det är så klockren humor. mormor mazur har börjat spela dataspel och snor pappas bil mitt i natten för att gräva efter skatter i morellis trädgård och rabiata apor hoppar ut ur badrum och attackerar folk och juckar dom i huvudet. och stephanie utsätts som vanligt för allt möjligt som inte borde kunna hända. rätt låg humor egentligen men bilderna man får framför sig av att läsa bocken är så hysteriskt roliga så man typ dör av skratt.

nej, godnatt på er!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, True Blood är kanske den bästa serien jag sett! Har dock bara sett fram till femte avsnittet! Har du fler avsnitt? :) I så fall, har du tips om var man kan hitta resten av avsnitten? Mvh- Annie