söndag 7 september 2008

förkylning

usch vad jag har blivit förkyld. snorar och har mig för fullt. bara att puffa nässpray och ta en alvedon för jag börjar jobba kl 16 idag. behöver ha varenda öre jag kan få så jag får bita ihop och jobba så får jag väl va hemma i morgon och kurera mig om det inte blir bättre. har ingenting direkt viktigt i morgon i skolan allafall...

nej, nu blir de soffan en stund till och räkna ner till det är dags att åka. tur att det är relativt lugnt på jobbet allafall och trevligt sällskap att jobba med. =)

vilket händelselöst liv man har egentligen....

2 kommentarer:

Karin sa...

Akta dig för nässpreyen... den är beroendeframkallande :) förresten måste jag nog låna några one tree hill-boxar till av dig... gärna allihopa :) krya på dig!

Anna sa...

Hoppas du är lite piggare i dag och att du slapp stanna på skogen i går kväll! Krya på dig!