torsdag 18 september 2008

när man tänker för mkt...

...så inser man att en del saker inte ska tänkas på för man blir lätt lite arg och rätt uppgiven. särskilt när man tänker på att man av olika anledningar måste vara trevlig mot olika personer och lägga på en fasad som inte visar vad man egentligen tycker.

men ibland, ibland när man helt enkelt är på dåligt humör och tankarna far iväg önskar man, eller åtminstone jag, att jag bara vågade säga rakt ut vad jag egentligen tyckte och tänkte. oavsett konsekvenser... för, för fan, vad man kan bli så jävla trött på människor ibland!

och vilken tur man har att man i tankarna kan ösa ur sig alla dessa saker man bara vill slänga i ansiktet på folk. på så sätt har jag nog klarat mig ur ett antal jobbiga situationer både med vänner, jobbarkompisar, klasskompisar och familj.

positivt inlägg va? Nej inte direkt men man kan inte alltid vara på sitt bästa humör....

Inga kommentarer: