onsdag 22 april 2009

Arbetslös

Jaha, då var man officiellt arbetslös då. Avslutning och betygsutdelning den 8 maj men sen är det över med skola för min del. Har visserligen lite timvikariat så jag inte är helt pank men vägen känns rätt lång till ett fast jobb... Bara att söka på antar jag, jobba så mycket jag kan, få arbetslivserfarenhet och i framtiden ett fast jobb som jag kommer att trivas med.

Har sökt ett jobb som jag verkligen skulle vilja ha, men vill inte hoppas för mycket på det. Tror inte jag har alltför stor chans att få det tyvärr... men man vet ju aldrig så ni kan ju hålla en tumme i smyg för mig.

Nej om man skulle söka runt lite mer på platsbanken kanske... ttyvärr gäller de mesta jobben just nu bara semestervikariat, men kanske att det dyker upp en och annan intressant annons mellan alla sommartjänster...

1 kommentar:

Hanna sa...

Önskar dig lycka till med jobb! Brukar ju dyka upp när man minst anar det... Ha det gott!
Kram Hanna