lördag 11 april 2009

Glad påsk!!

Då var det påsk då, och solen skiner och det blir nog en bra dag. Ska fixa cyklarna med Daniel idag så man kan börja utnyttja dom lite mer nu. Kan inte skylla på väglaget eller kylan längre...=) Sen blir det systemet, coop, hem och baka kladdkakemuffins och sen iväg till Sofie för påskmiddag.

Senare på kvällen blir det lite hänga med vännerna hos Elins föräldrar. Dricka vin igen...(fy på mig) och ha det allmänt trevligt! Kanske inte så bra ur viktminskningssynpunkt, men man ska väl kunna leva och njuta lite oxå??

Har gått ner exakt 6 kilo nu sen nyår så sakta men säkert minskar det. Efter påsk blir det nya tag med träningen, öppettiderna blir bättre och jag har ett nytt program att följa som är lite jobbigare än det tidigare så vi får se vad det ger för resultat. Återkommer nog med besked. =) Blir roligare att ut och gå och springa nu också när vädret är fint och vägarna mindre leriga. Ska ta mig i kragen och ta mig ner till dammarna och börja springa tror jag. Ska lura med mig Daniel också tror jag.. ;)

Nej, nu lär jag fixa till mig och sätta igång med dagen! Ha det bra allihopa!!

Inga kommentarer: