torsdag 23 april 2009

Minskning

Har äntligen fått en liten minskning på vågen igen som nu gjorde att jag kommit under en gräns som jag stått och stampat på i typ fyra veckors tid! Skönt. Känns som en liten motivivationshöjare allafall så jag inte helt tappar lusten. För tro mig det har varit nära flera gånger att jag bara skitit i allt och tröstätit framför datorn istället. I kväll blir det träning hemma efter städningen och i morgon blir det gymmet eller spåret beroende på vädret.

Sen är det ju jobbhelg lördag och söndag med ett 13 timmars pass och ett 12 timmars pass så det känns inte som att det kommer bli någon träning kl tio på kvällen direkt...=) Fast om jag ska fortsätta drömma om att se ut som Adriana Lima bör jag nog träna dygnet runt... ;)

1 kommentar:

Linda Eklöv sa...

hon är ju så sjukt snygg.... varför kan man inte se ut så där?? fuusk!!! å det irriterade med det hela är ju att hur mycke man än går ner i vikt så ser man iaf aldrig ut så där...