torsdag 30 april 2009

Duktiga jag!

Skulle ut och springa med syrran nu kl 10 men hon backade ur, men jag tog mig i kragen och gick ut själv och sprang två varv runt dammarna! Så ungefär 3 km orkar jag springa utomhus. Hade nog klarat lite till om jag ansträngt mig men det får bli en annan dag. Är sjukt nöjd med det resultatet med tanke på att det bara är sista april än. Har hela sommaren på mig att orka mera.

Ska försöka komma ut på en morgonpromenad varje morgon nu ett tag för att se om det ger något resultat. Kanske inte dom morgnar jag börjar jobba tidigat...=) men annars så. Vet ju att springa och gå var det som gjorde att jag tappade tio kilo för ett par tre år sen så det fungerar ju. Skippa gymmet nu över sommaren och vara ute i spåren istället. Mycket trevligare. Så kan man ta sig till gymmet i höst när vädret börjar bli trist.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. Ska jobba till tio i kväll men ni andra som är lediga får ha det så kul!!

1 kommentar:

Annika sa...

Gud vad du är duktig! Hade jag aldrig orkat. Skulle med vilja ta mig i kragen...Ha en bra helg!