måndag 6 april 2009

Nostalgi


Sitter här och BORDE PLUGGA! Men jag orkar inte ta tag i den där uppgiften...Dumt egentligen för det är bara en uppgift kvar men jag får ta den i helgen helt enkelt. Mycket nu ändå med sista kursen och jobb.


Sitter istället och tar de lugnt innan jag ska iväg och jobba idag igen med att titta på säsong 1 av Lois and Clark: the new adventures of superman! =) Älskade den när den gick på tv i högstadiet. Inser väl nu att den inte är så bra som jag tyckte då, men den är ändå speciell...=) och jag kommer ihåg hur frustrerad jag var över att dom aldrig kunde få varandra för det var hela tiden nya saker som dök upp och förstörde!! Haha.. jaja, nu ska jag återgå till mitt slöande ett tag.

Jag kanske inte är lika besatt av serien längre men Dean är fortfarande toksnygg!! =)

Inga kommentarer: