torsdag 23 april 2009

Träning - check!!

Syrran ringde och ville hurta lite så vi gick upp i spåret och hurta ett tag. 40 minuter gå/springa. Och nu har jag även kört träningsvideon hemma så jag är nöjd för dagen! Sjuuukt godissugen är jag idag också, igen, gud så ovanligt... Men jag vill inte falla tillbaka igen så det är väl bara att försöka kämpa på.

Ska städa snart så då får man ju lite annat att tänka på allafall. Sen laga mat och sen sitta på händerna för att inte ta sig något onyttigt under kvällen. Alla människor som älskar att träna, aldrig tänker på godis och inte ser något problem med att bara äta ordentlig mat om dagarna får gärna ringa mig och meddela hemligheten bakom det hela!!

Men skit i negativiteten nu, jag har tränat idag. Får fokusera på det bra i att jag faktiskt tog mig i kragen och gjorde något annat än häcka i soffan!!

1 kommentar:

Linda sa...

hemligheten är att godis är äckligt och grönsaker är gott!