måndag 27 april 2009

Helgen är över

Ja det kanske inte är ett så fysiskt krävande jobb men det tar psykiskt. Tvärslocknade både i lördags och igår kväll så fort jag la mig i sängen...=) Men nu är det avklarat. Tre dagar till den här veckan och sen har jag ledigt i två veckor som det ser ut nu. Både bra och dåligt. Skönt att få lite ledigt eftersom jag kommer jobba hela sommaren, men det skulle ju va skönt att få en skaplig lön i Juni. Även om jag får tillbaka mycket på skatten så är ju lön inte helt fel liksom... Jaja, måste ligga i över sommaren allafall och leta jobb till hösten. Vill inte stå helt utan. Även om det bara är som timvikarie så skulle jag behöva ha kanske en tre olika ställen som man kan jobba på så man kan få ihop minst 75% jobb i månaden. Gärna fulltid!

Den här dagen blir full av aktiviteter, till Anna med håret kl tio. träffa Johanna en stund efter det, handla och rensa förrådet och dokumentera. Har haft vattenläcka där nere tydligen så hela källaren var full med vatten. Ca 3 decimeter högt. Så det mesta av våra saker är vattenskadade...Inte så kul. Har visserligen inte så mycket dyra saker där nere men mycket affektionsvärde i stället. Saker som man ville spara. Inte så mycket att göra åt det tyvärr. Bara att gå igenom allt så man kan meddela försäkringsbolaget.

Nej, nu ska jag ta det lugnt en stund innan det är dags att ge sig av till Anna.

Inga kommentarer: