tisdag 14 april 2009

Vad jag är bra!!

Jag sprang 4 km idag på gymmet, sen gick jag 400 meter och sprang sista 600, så nästan 5 km! Kommer ha träningsvärk i morgon då jag gymmade efteråt också men det är det värt. Vill så gärna komma upp i 5 km. Och sen vill jag även fixa att springa 5 km ute när det är dags för vårruset. Men jag är på väg och det känns bra. =)


Inget godissug idag heller och det är ju ännu bättre, kanske det börjar vända igen? För närvarande känns motivationen bättre men det brukar ju svänga hej vilt. Får väl hoppas att den håller i sig ett tag så jag kan tappa ett par kilo till först...

Och jag har inte ens berättat det bästa än. Har jobb i västerås över sommaren på ett rehabcenter minst 75% i åtta veckor och sen är jag inne i rullorna som timvikarie där. Har även fått 6 dagar jobb den här månaden ute i Tärnsjö. Känns lättare och lättare att jobba där men det känns ändå som rätt beslut att jobba i västerås över sommaren. Förhoppnnigsvis leder det här till att jag kan fortsätta dra in lite pengar till hösten för det är inte roligt att endast leva på Daniel... Blir dyrt med pendlingen bara. åtta mil om dagen oavsett var jag jobbar och det blir väl ett par tusen i månaden säkert... Jaja... Det får lösa sig...

2 kommentarer:

Linda Eklöv sa...

fasiken va bra du!! bara att fortsätta kämpa!! =)

Sofie sa...

härligt! grattis!! usch ja pendlingen är dyr, men om du får jobba där även i höst så borde du kunna få tillbaka en sudd på skatten nästa år :)