måndag 13 april 2009

Klart!

Jag har fått byxorna insydda, däcken bytta på bilen, jag har städat garderoben och tränat. Det enda som inte blev av var promenaden men jag har lekt med en aktiv treåring istället... räknas det som substitut för en promenad? =)

Hur som helst så har dagen varit bra! Nu tänker jag njuta av ett glas iskall cola zero och några avsnitt av Smallville innan det är dags för sängen. Vilka intressanta inlägg jag producerar egentligen... not. Finns för tillfället många ämnen som diskuteras överallt och jag har som vanligt åsikter om det mesta, men orka skriva ett inlägg om något seriöst just nu. Nej, kanske en annan kväll.

Har allafall haft en bra dag med maten och inte varit så fasligt sugen på att småäta heller, gäller att hålla sig sysselsatt. Får man bara arslet ur soffan och gör något produktivt istället för att bara sitta och glo så går tiden lite fortare och man blir inte lika sugen. Tänk vilken upptäckt jag gjort va? =)

Jag längtar efter new moon!!

(Bild från http://www.twilightsweden.se/ )

Inga kommentarer: