tisdag 7 april 2009

Nystart...igen...

Helgen har varit åt helvete. Har proppat i mig onyttigheter... fattar inte varför det blir så här? Känner mig verkligen motiverad men ändå så stoppar jag i mig allt jag kommer över.. .Så tröttsamt. Men idag ska det ändras på! Mat tre gånger om dagen.. Måste handla hem lite mer frukost bara...=)

Nej, men seriöst, fem kilo är ju bra men jag känner att jag liksom mer och mer glider tillbaka till gamla vanor och då är jag ju snart tillbaka till samma vikt igen. Nej, det får bli skärpning nu med maten! Ska försöka träna i morgon också men sen har ju gymmet typ stängt hela påsken... jaja, får ta promenader helt enkelt. Och Godis är det slut med igen. Chips och popcorn eller grönsaker med dipp eller nötter fungerar för det kan jag utan problem klara mig utan men det kan vara gott ibland så det blir helt enkelt något sånt en dag i veckan. Godis och glass är borta. Det fungerar inte, vill bara äta mer och mer hela dagarna och det fungerar inte!! Bara att inse att godis är ett big no no om jag ska kunna gå ner i vikt! Så nu behöver jag verkligen eran peppning för att komma på banan igen!!

1 kommentar:

Linda Eklöv sa...

ja känner verkligen igen mig i det där du... att det ska va så svårt. Men det är bara att bita ihop... du vet ju att du fixar det, eller hur!!!!!!!! Å tänk så jävla bra man mådde när man gick ner alla dom där kilona!!!!