tisdag 28 april 2009

Dubbelgång

Nästa vecka blir det dubbelgång i Västerås, blev inget av att vara på ett rehabcenter i sommar tyvärr då det redan var fullt med vikarier där så nu blir det ett gruppboende istället. Lite tråkigt för jag vill inte jobba så, men samtidigt så känns det rätt soft, för det blir på rätt sida av västerås och jag kan ju redan jobbet typ sen Åsgården, lite nya människor och andra rutiner men grunden är ju den samma så det känns rätt lugnt.

Ska även på arbetsintervju den 13 Maj angående jobbet jag sökt som ni skulle hålla tummarna för, så fortsätt håll dom så kanske jag får det?! =)

Nej, nu ska jag fixa ordning mig lite och sen bär det iväg till jobbet i Tärnsjö, har först brandövning och sen jobbar jag till nio. Som det ser ut nu så klarar sig ekonomin riktigt skapligt fram till September. Det känns riktigt skönt!!

Inga kommentarer: