lördag 5 januari 2008

en gång till idag

japp, blir lite skrivet igen idag. trött som sjutton. sovit dåligt och sen jobbat hela dagen. inte en sån väldigt bra kombination faktiskt.

är lite orolig över om jag får jobba i sommar eller inte då de har kommit massa nya regler för outbildade. hoppas på att undkomma dom i sommar eftersom jag trots allt håller på och utbildar mig och har gjort en termin då. ska prata med chefen om det i veckan och höra efter hur det ligger till.

känner mig så hemma och jobba där så de skulle kännas tråkigt att behöva söka något annat över sommaren och inte inom vården som jag nu faktiskt ska börja utbilda mig för. blir så tokig tajming....

nej, nu blir de hoppa in i duschen och sen lägga sig och läsa lite. mår risigt också vilket inte gör saken bättre. vill inte bli sjuk just nu. men jag fryser och har ont i huvudet och är snorig. så det ser ju inte ljust ut direkt....

på måndag får jag hämta ut mina bikinisar och shorts jag beställt inför resan. kanske kommer kort då...=) och på tisdag är det dags att bli pluggis igen.... =) händer mycket just nu och allt är typ kul.

1 kommentar:

Linda Eklöv sa...

haha ja men va fan... det får du stå ut med för selma va söt på bilderna =) å det va du me så det så!! =) om inte så blev du ju det efter att du färgat håret klart =)