fredag 11 januari 2008

fredag!

äntligen helg. nästa vecka drar det igång ordentligt. =) tror jag har lite svårt att ställa om från tempot på mdh. och hur mycket jobb som behövs på varje inlämningsuppgift. verkar ligga på en till två sidor. knappt. har visserligen många men fick se ett exempel idag och jag har förväntat mig att det ska likna hemtentorna man gjort. vilket de inte gör. säger inte att det är simpelt för de, men de kommer underlätta lite för mig just nu tycker jag. jag sätter mest för höga krav på mig just nu för att det är svårt att ställa om tänket. men det ska nog bli bra de här. ska planera in uppgifterna som jag missar i thailand sen också så jag inte hamnar efter för mycket och inte behöver släpa med mig massa till thailand. kan va skönt att slippa tänka på det då. fick ändrade restider idag också. ska åka två på eftermiddagen härifrån så vi kommer dit halv åtta på morgone thailändsk tid. sisådär kanske men de funkar nog det med. är ju ändå i thailand liksom...=) snart ska jag träffa linda och johanna och selmisen. trevligt trevligt. nu blir de helg för hela slanten...=) ska försöka planera in något slags schema för veckorna sen att plugga fram till fyra som en vanig dag så man kan ha kvällar och helger helt fria. måste ha lite självdiciplin för det bara. kan nog bli att sitta på biblan och plugga så man inte börjar med massa annat. ska den här terminen läsa vård och omsorg, omvårdnad, medicinsk grundkurs, arbetsmiljö och säkerhet och psykologi. efter många turer med krångel fram och tillbaka behåller jg den. blir en lite soft kurs. fick vg på gymnasiet och sen läst ett år på mdh så de kan va skönt med en kurs där man typ kan allt...=) ska sikta på mvg där tyckte min handledare. =) här kommer en bild på en snygging som skulle förgylla min helg ganska rejält... men chansen att han knackar på dörren är nog rätt minimal...=)





Inga kommentarer: