lördag 12 januari 2008

seg lördag

vet inte varför men är så himla seg och trött. har varit en stressig vecka med skolan och jobb och komma igång med uppsatsen. tror det kommer efter nu när man är hemma och bara tar det lugnt. sitter typ och bara stirrar och gäspar. var och träna idag faktiskt. äntligen. fick ändan ur soffan och tog mig dit. riktigt skönt! ska dit och sola och bara konditionsträna i morgon. fast jag funderar på att simma istället medan linda tränar. känner att det kan vara skönt. har försökt fixa till ett pluggschema nu i kalendern för att hinna med allting. måste försöka följa de och inte bli så apatisk som jag varit en längre tid. har köpt två pocketböcker att ta med mig till thailand nu...=) lite smidigt att ha i väskan sådär... men jag behöver nog fler. tar ju anske fyra fem dagar att äsa dom och sen är det massor med dagar utan nåt att läsa. fungerar inte... =) måste ha nåt sånt med mig! kanske ta en tur till bokhandeln på måndag och se om mn hittar något kul. idag är det EXAKT en månad kvar till thailand. inser ni hur lång tid de känns som nu??? är så nära men ändå så långt borta... hittade massa bilder från vårat hotell. kommer här...=)






1 kommentar:

Linda Eklöv sa...

Nej jag är inte alls avundsjuk.. nej nej!! Guuud va härligt det ser ut.... fasiken.. får man inte plats i en resväska ändå??=)