tisdag 8 januari 2008

första dagen

jaha, då har man haft första dagen i skolan. mycket info men de här ska nog bli bra. känns lite b just nu faktiskt att läsa komvux jämfört med högskolan. allt är så grundläggande och ska förklaras väldigt mycket. lite gymnasienivå igen ja.... =) måste fixa mina kurser bara och kolla om jag kan validera några med erfarenhet och så. vet inte. har individuell planering på fredag så efter de kanske de finns fler svar i carros huvud. och så ska jag ta tag i uppsatsen om några veckor när jag börjar komma in i de hela. ska försöka få en handledningstid innan jag ska till thailand. vill vara klar till sommaren om de går som jag tänkt mig. men vi får se. den var anledningen till massa stress och gråt förra terminen så den får gå i en lugn takt. vill inte må så igen. och ikväll är äntligen kvällen med stort K!!!! one tree hill premiär, säsong 5!!! de är ju så underbart som bara den! =) kommer bli en lång dag i morgon med skola och jobb. får kolla på de innan jag går och lägger mig.






Inga kommentarer: