måndag 7 januari 2008

god morgon







känner mig piggare idag allafall. fortfarande förkyld och hängig. men jag har ingen feber just nu och det är skönt. hade feber hela dagen i går så de e najs att den är borta. men de blir en väldigt lugn dag idag så jag känner mig i form i morgon.

98 dagar kvar till backstreet boys konserten... =) och 36 dagar till thailand. nu ni, nu närmar de sig sol och bad. =)

lilla maja var dålig igår så jag hoppas de är bättre idag. hon spydde nog en sju gånger igår. all mat och massa slem. stackaren. vill inte behöva till veterinären så vi hoppas att hon är bättre idag. får hålla lite koll. men än så länge har hon inte spytt nå mera. får se hur de blir när hon ätit lite. vill inte att vare sig maja eller wilma ska va dålig. mina små älsklingar.
idag blir det till att kolla klart på heroes, hämta mitt paket och möjligen städa undan lite. får se hur jag mår framåt eftermiddagen. annars får de städas i morgon. har för övrigt hittat en ny bsb låt- satellite. riktigt bra, men jag förstår varför de inte har med den på skivan. håller inte riktigt för ett album, men en fin låt ändå. har du den johanna?






2 kommentarer:

Johanna sa...

Japp, jag har den! Och visst är den bra, men inte hör den hemma på skivan, helt riktigt val! Vill ha fler leaks dock, få se om man hittar nåt i stil med forces of nature eller nån av de andra bra osläppta... Du förresten, om jag tar med mig en skiva, får jag komma och raida din musikmapp då? Har ju inget gammalt alls, knappt nån musik alls, och det är tråkigt... Kraaaam!

carroegirl sa...

klart du får. bara att komma de...=)