onsdag 9 januari 2008

tidigt

alltså jag är så trött så jag vet inte vad. är inte bra att ha sovmorgon i typ fyra månader och sen börja skolan igen. ingen lätt omställning. i dag blir de då inget kort på hur jag ser ut kan jag ju säga. ser ut som en zombie ungefär... ska väl försöka peta i mig frukost och sen hämta bilen. måste ha med mig den idag eftersom jag måste åka direkt til jobbet efter skolan. smart drag... inte....

hade mycket hellre åkte hem men vad gör man. bara att le och se glad ut. fredag slutar jag allafall tolv. måste kanske ta mig i kragen och höra av mig till min handledare oxå snart och höra hur alt kommer funka. men jag drar mig... vet att de måste bli klart och de värsta med intervjuerna är över. men dom sänkte mig så nu är de svårt att fortsätta....

på fredag får jag allafall umgås med johanna och selma och det är ju något att se fram emot... =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker du är jätte duktig som gör det du verkligen vill! Stolt över min stora syrra ju! Hoppas att du lyckas pussla ihop allt! Förresten så har jag hitat några böcker och anteckningar som du kasnke kan ha nytta av! Kraaam! (linderi.blogspot.com)