tisdag 15 januari 2008

träning

jaha, tänka sig jag kom fan iväg och träna. fem i åtta stod jag på crosstrainern...inte illa för en latmask som mig inte... =) nu har jag ätit frukost, varvat ner och ska hoppa in i duschen. sen är det dags för c-uppsats. måste verkligen transkribera alla intervjuer idag. annars kommer jag aldrig igång.

har försökt att skriva ner en liten handlingsplan för att ha något att följa men sen kommer ju biten in med självdiciplin. har hört att folk brukar ha det. själv har jag inte riktigt upplevt fenomenet än, men nångång måste det väl hända mig med???

ska iväg och sola i eftermiddag med daniel. de e ju najs allafall... =) funderar på de här med arlanda. går ett tåg så man är där till 11.53. flyget går 14.20. då måste man ju hinna. dom säger ju att man ska va där ca två timmar innan man åker. kanske blir tajt jag vet inte. får kanske åka dit till tio allafall så man vet att man är i tid och slipper krångel. får väl roa sig med att köpa en svindyr macka eller något sånt.

nu är det fyra veckor kvar!!!!!!

Inga kommentarer: