söndag 6 januari 2008

hmmm...

har tagit en alvedon och känner mig lite mer som en människa för en stund. daniel är hos sina föräldrar och äter mat. missar det jag. orkar inte. visserligen hade jag missat det om jag var frisk oxå då jag skulle ha jobbat. grämer mig att jag missar det faktiskt. helg och allt, mycket pengar. men även om jag kanske, kanske, hade orkat jobbat med alvedon så är det inte värt det.

kan inte ligga sjuk när skolan börjar. för viktigt att vara med vid kursstarten. och jag måste bli pigg så jag kan börja träna igen. vill inte se ut som jag gör nu. vantrivs nå alldeles otroligt. men bara jag kan ändra mina matvanor och träningsvanor. ingen annan. så nu är det beach 2008 som gäller.



knäppte en massa bilder på selma sist oxå. hon är ju så söt så det är inte sant. tant carros gullunge. du betyder så mycket. =)



1 kommentar:

Linda Eklöv sa...

haha du kapade huvudet på dig själv du din jäfel =) inte kul å va sjuker..ja lider me dig ska du veta!!