onsdag 9 januari 2008

men suck

våran lärare typ glömde bort oss på eftermiddagen så jag e hemma redan nu. irriterande? ja! nog för att det för tillfället känns ganska trist då kursen som är nu inte är direkt givande. handlar om att hitta sin studieteknik... hmmm få se... jo jag kan läsa och plugga! jaja blir kanske bättre sen, ge det några veckor att komma igång. måste få det fixat med kurser och poäng men läraren verkar inte fatta det.

man ska bara ta de lugnt och må bra. visst är väl det bra men jag tror inte det svaret duger hos csn när dom funderar över poäng och studieresultat. är medveten om att det är komvux, men jag vill ha lite organisation och att lärarna vet vad dom snackar om. vilket verkar saknas just nu. kommer inte att sluta tjata heller då jag behöver svar!!

ska i väg och jobba sen vid halv fem till nio. oxå rätt trist då jag är förkyld och lite seg. men de får gå.

har sett one tree hill nu! underbara serie säger jag bara. annorlunda, men underbar! och så fick jag hem säsong 4 på dvd också och det är väldigt bra. tror jag ska titta om på hela serien nångång framöver. ska ha tid för det bara.... =)

johanna! jag hörde låten...=) synd bara att de var en tjej som sjöng... men men.... inte så mycket att göra åt det kanske.... ska titta på gossip girl innan jag åker till jobbet tänkte jag. sista
avsnittet som finns just nu tror jag på grund av den förbannade strejken. skärp er nu och gå tillbaka til jobbet.


min första skolbok....


2 kommentarer:

Johanna sa...

Tyckte faktiskt Nicoles version var riktigt bra, trots att jag brukar avsky människan... Och visst var oth heeeelt underbart?!

Anonym sa...

Haha känner igen slappheten på komvux...satt i 45min idag och väntade på matteläraren idag, se´n visade det sig att tiden var ändrad men inget medd. eleverna om det...suuuuck!!