måndag 7 januari 2008

nostalgisk

har en otrolig backstreet boys nostalgi just nu. alla dessa underbara låtar och personer som konstigt nog betytt så himla mycket under så många år. kan inte påstå att jag lyssnar på dom hälften så mycket nu som för 6-7 år sen men det är inte själva poängen. oavsett hur musiken för övrigt förändras och jag förändras så kommer jag alltid bry mig extra mycket om just den här musiken och gruppen. töntigt? kanske... men är det något jag äntligen börjar lära mig så är det att våga göra och tycka det jag vill utan att skämmas eller bry mig om vad andra anser. kanske är en del i att växa upp? har samlat på mig en del saker sen jag var tolv och har en hel kasse sparad i förrådet. men mina skivor och filmer kommer ligga kvar uppe så jag vet var jag har dom... =) och nu har jag ställt in att alla som vill kan kommentera så jag förväntar mig några rader av er som läser då och då!!! kan va kul å få lite respons också!









Inga kommentarer: