måndag 7 januari 2008

fixat och donat

nu blir de mkt bloggande ett tag. har en känsla av att de minskar nu när skolan börjar. och sen är det väl bara att skriva så länge man har lust antar jag. brukar variera ganska mycket.

har allafall fixat och donat lite och lagt till bilder och så, bilder på de som står mig nära...=) gillar den här bloggen mycket mer än den andra. kan fixa till utseendet och sånt mer personligt här. den förra gick de inte att göra så mkt åt.

fick inte mina paket idag så jag antar att de kommer brev om dom i morgon istället, vill ju prova och se om det passar eller om jag måste krångla och skicka tillbaka och så. jobbigt.... tycker flera kan skaffa en blogg så man kan hålla sig lite uppdaterad om vad som försiggår hos alla eftersom det är så sällan man pratar...=) så kom igen nu!

har sett säsong ett av heroes nu och jäklar vad bra den är. synd att de bara är nio avsnitt i säsong två på grund av strejken. blir så trött. allt stannar ju... fast de kanske är bra så seriefreaket här får en paus. one tree hill börjar ju trots allt den 8 januari och det är bara för underbart. har väntat såååååå länge på det.

Inga kommentarer: