torsdag 17 januari 2008

torsdag

jaha, jag kom iväg till gymmet idag oxå...=) inte illa... men alltså gud vad jag skäms över min kropp... var så stolt över min viktminskning för ett par år sen och nu... back to basic... nästan allafall... skäms över mig själv och vantrivs i min kropp. ska ner allafall tio kilo till sommaren. ska försöka ta de lugnare och lite i taget den här gången så kanske de inte kommer tillbaka igen??

jaja vill ner ett par kilo allafall till vi åker till thailand så känner man sig lite finare allafall även om man fortfarande är en fläskfia....

har inte ätit nå godis eller snacks på kvällarna allafall under hela veckan. en start allafall... tar en dag i taget. problemet är inte maten för vi äter rätt så bra mat och relativt regelbundet... och kommer jag bara igång så funkar de bra att träna tre fyra dagar i vekcan. men sen tilkommer de en massa onyttigheter på kvällarna.. .blir en väldigt svår ovana att bryta att inte sitta och stoppa något i munnen framför teven eller datorn.. .illa...

1 kommentar:

Linda Eklöv sa...

Vi kämpar på... igen =) Hurt hurt!!!