torsdag 24 januari 2008

minus!

jotack jag fick ett minus på vikten den här veckan. lång väg kvar till jag är där jag vill vara men det är åt rätt håll. =) antar att de kommer komma veckor då jag inte går ner och jag måste helt enkelt lära mig att inte ge upp helt för det och inse att de åtminstonde är posititvt att jag inte gått upp... sen är väl det enklare sagt än gjort men... lika bra att nöta det så kanske lite fastnar...

på lördag är det party!!! känner mig ganska sugen att festa faktiskt. kanske till och med kanske så där lite halvt av nån konstig anledning känner mig lite lite halvt smått sugen på att gå ut och dansa...=) och det är inte vanligt att de orden kommer ut ur mig inte.. =) får väl se hur kvällen blir.

funderar starkt på att ge mig själv köpförbud av typ allt utom den mat jag måste ha för att överleva... (och det är inte en sån stor mängd mat som jag personligen anser mig behöva utan antagligen mkt mindre...) är så jäkla oekonomisk så det är sorgligt. bara blåser pengar jämt! så onyttigheter, kläder, smink, grejer till hemmet... .no more. kanske försöka spara istället til llite större dyrare saker som man vill ha... får väl se hur de går men man kan ju göra ett seriöst försök... =)

Inga kommentarer: