söndag 25 maj 2008

dagen efter dagen d

jaha, så här i efterhand har man ju jagat upp sig lite i onödan då, för inte trodde man på allvar att de skulle gå bra för något annat land än alla dessa likadana öststatsländer med kompani? får väl vara glada över att Norge kom femma. och tro mig rent principiellt tar de emot att gratta dom, men jag viker mig och säger bra jobbat. åtminstonde ett land som inte ligger mitt i gröten kom relativt högt upp! är faktiskt ovanligt obitter så här dagen efter. försöker elda upp mig och bry mig men det räcker lliksom inte hela vägen. kanske är omvårdnadsstudierna som hjälper till? börjar läsa mycket om kroppen och det finns liksom undermedvetet att det inte är bra för hjärtat, och eftersom jag planerar att leva ett långt liv så vill jag behålla hjärtat i bra skick några år till! =)

jaja, kul var de igår allafall. själv hade man ju varit asduktig och fixat lappar i excel så alla vi kunde ha våran egen omröstning och den var mkt bättre! tror att man kanske skulle ansöka om att få vara expertjury kanske?? Sverige fick vi inte rösta på men för övigt så var de fritt fram.

resultat bland månica å gänget!!
01 island 72p
02 lettland 44p
03 ukraina 43p
04 norge 41
05 grekland 30p
06 spanien 26p
07 danmark 24p
08 ryssland 17p
09 Armenien 12p
10 turkiet 4p
11 frankrike 4p
12 rumänien 2p
13 england 2p
14 finland 1 p

så, resten av länderna fick inga poäng alls av oss.... lite svårt att kunna ge alla poäng när man bara e sju som röstar...=)som ni ser så liknar de ju liiiite slutresultatet men ändå inte.. tror på våran omröstning, så härmed förklarar jag island vinnare av Eurovision 2008!!!

så här trevligt hade vi igår allafall!!



1 kommentar:

Linda Eklöv sa...

haha jag håller med... månika och gänget is tha shit liksom!!! Våran röstning är helt klart bäst!!