lördag 24 maj 2008

ja jävlar!!

nu ska ni tro att jag är riktigt taggad. jag är på g, i farten, laddad... you name it! det är ju eurovision i kväll och som ni vet har jag ju en tendens att bli lite smått upprörd... lite krusningar på vattenytan av det lugn som i vanliga fall kännetecknar mig... hrmmm ja.... Allafall, senaste åren har jag varit lite avslagen och liksom inte brytt mig. men i år, ja jävlar, i år då är jag på gång igen. lyssnar på alla bidragen nu för att förbereda mig och de ser bra ut! tror att jag kan uppleva min första kväll av eurovision där jag kan bli rätt nöjd med många låtar om dom skulle gå och vinna. har inte lyssnat på alla än men än så länge är det bara finland som gör mig arg. vilken skitlåt!! som vanlgt....

nej nu ska jag sitta här och lyssna låtar och elda upp mig lite så jag e rikigt i gång till nio ikväll... nedräkningen har börjat... nio timmar kvar.. tick tack!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Du är rolig du syrran! blev du nå uppjagad då?

Anna sa...

Det enda som var roligt med den festivalen var att det tog slut så jag kunde gå och lägga mig. Fast Björn G var ju söt oxå förstås!