torsdag 22 maj 2008

sötnosen!

var och hängde med johanna och selma ett tag igår. trevligt som vanligt! =) var tvungen att knäppa lite flera kort på selma såklart och en del blev ju bara för söta!




annars har jag inte så mycket att meddela för tillfället. tycker ungefär det samma som vanligt om det mesta, och pluggar och skriver trista uppgifter precis som vanligt. så här händer de inte så mycket just nu. är lite smådeppig av någon okänd anledning. vill inte göra nånting utan mest bara sitta och glo för mig själv ett tag. går väl över skulle jag tro men livet är ju roligare om man har lust att göra saker, det måste ju erkännas. så jag jobbar på att vara glad igen!

på lördag är de eurovision och det är ju rätt kul, även om jag inte engagerar mig lika hårt längre. tar på kraften att vara förbannad och upprörd så numera vägrar jag engagera mig och slötittar mest för att det är en grej som vi tjejer ska göra varje år liksom. men nu för tiden får andra stå för upprördheten. den har jag lagt ner!

3 kommentarer:

Karin sa...

jag kan vara upprörd och engagerad i år :) så får nån annan va de nästa gång. ska bli kul att ses i helgen alla fall! kram

Linda Eklöv sa...

hmm jag känner igen det där me å va deppig ibland.. men det brukar ju gå över iaf!! Haha jag kan nog oxå bli lite upprörd ska du se =)

Anonym sa...

inte ska du vara deppig.men de går över,det är så inbland.