lördag 17 maj 2008

regn, regn, regn....

fy vilket värdelöst väder det är. jag som nästan, nästan fått lite motivation att röra på mig och hålla mig från onyttigheter igen. men så motiverad kommer jag aldrig bli att jag ägnar en timme i spåret i regn. nej tack. i stället har jag och sofie varit i västerås och tittat lite. hittade en klänning och en topp på gina tricot. alldeles lagom pris för min ekande tomma plånbok. längtar till nästa fredag så man får lite påfyllning.

och vet ni, ibland slår det mig att jag ska träffa AJ och då liksom bara fånler man i en kvart och fnissar lite. sen är det lugnt ett tag igen till att man kommer på att man ska träffa AJ igen och så börjar det om. misstänker att det kan komma att bli värre ju närmare man kommer. och att man efteråt beter sig lite allmänt kokko....=) men det är smällar man får ta. för vet ni? jag ska ta me fan träffa AJ. och de ni mina vänner, den mannen är fan sex på två ben!!

Inga kommentarer: