tisdag 20 maj 2008

Ålandskryssning

ja nu är man hemma igen då efter 24 timmar på cinderella, fram och tillbaka till Åland. det var verkligen vi och pensionärerna. dansbandsmusik på fun club och EN struttande gubbe på golvet inne på club seven där det spelades lite mer uppdaterad musik..=) men vi följde ju med för att pappas kusin janne krantz skulle spela i dag på förmiddagen. och okej, jag gillar ju kanske inte direkt sån musik han spelar men han är alldeles hysteriskt rolig att lyssna på. =) har spelat in en del. han spelade även "av längtan till dig" om ni vet vilken låt jag menar. han har ju skrivit melodin till den. himla fin den är. sen var de dags för allsång, igen vi och pensionärerna, men halvfulla pappa fick ju sjunga i micken och fick en klapp på axeln och tummen upp av självaste ursprungsgubben för allsång på skanzen, Bosse Larsson. det var han stolt över...=) haha!

så ja, de är bara att erkänna, vi har provat på livet som 60 plus i ett dygn och jag är nog rätt glad att jag inte befinner mig där än.... är det sånt där man kommer att uppskatta sen??

sen blev de livat på bussen hem ska ni tro, pancshisarna började bråka och gapa, fråga inte om vad men jäklar vad de tog sig ton. tror de hade med sittplatser och en massa annat att göra. höll på att dö av skratt. =)

spelade för övrigt bort 250 kr i går och är nu officiellt tokpank!!





1 kommentar:

Anna sa...

Haha, tur att du är van med pensionärer som är gapiga!