lördag 10 maj 2008

shit va trött!!

har legat i soffan sen jag kom hem från jobbet och bara läst och varit allmänt halvsovande. det är inte kul att sova 4 timmar innan man ska jobba hela dagen... men nu är det avklarat och jag kommer inte längre bli fullt så fattig som jag trott i juni.

har varit riktigt kul att vara på jobbet i dag faktiskt. och det kan jag helt ärligt säga beror på vilka man jobbat med. så ni som jobbat i dag ska verkligen ta åt er. det kankse inte är mitt drömjobb, men det är fan så mycket roligare att gå till jobbet och jobba med människor som pratar med en, är trevliga och allmänt glada, så det känns som att man faktiskt jobbar tillsammans, än att jobba med människor som anser jag är en liten unge som ska sättas på plats och det är helt okej att köra med mig. de människorna klarar jag mig bra utan. även om jag har en känsla av att jag kommer stöta på fler såna under min tid som arbetande. får helt enkelt se min tid nu som en erfarenhet som gett mig mycket positivt, då jag faktiskt lärt mig en hel del, samt att jag börjat lära mig att stå upp för mig själv och inte låta andra trampa på mig! respekt är inte något jag kommer ge människor för att de kräver det utan för att de förtjänar det! så allafall... kom i från lite nu! ville bara säga att vissa människor är det riktigt trevlig att arbeta med! =)

nu ska jag nog ta och krypa ner på soffan igen. ska hålla mig i från sängen allafall en timme till... i morrn e de dags att ta sig ut i spåret igen också, tycker faktiskt det är riktigt kul. så skönt att pressa sig själv och märka att man orkar mer och mer. ska springa fem kilometer igen innan sommaren är slut.

1 kommentar:

Anna sa...

Kul att läsa att du hade en bra dag på jobbet idag! Det var jättekul att jobba med dig med, jag gillar dina åsikter riktigt mycket!