måndag 26 maj 2008

irriterad

en av lärarna är så fruktansvärdt irriterande och dumdryg så man blir liksom på tvärs emot humör bara av att se honom! ska bli skönt med en paus till hösten så man får pusta lite och ta nya tag. han behandlar en som att man gick på högstadiet ungefär, och man får gärna säga vad man tycker så länge man håller med honom... dryyyyyg!!!! han drar fram den där lilla djävulen inom mig som bara måste säga emot och ifrågasätta och bli allmänt oerhört onödigt bitchig. kan liksom inte hejda mig. och det är svårt att respektera en människa som inte klarar förändringar eller andra åsikter samt förvandlas till en stammande idiot när någon ifrågasätter något... först SKA han ha som han vil lmen sen kan han inte stå för det. plus att han har fel. det är inte obligatoriskt att va på lektionerna. vissa moment är det men inte lektionerna. så vad jag gör med min tid ska han fullständigt skita i!! plus lite framförhållning kanske?? eftersom vi har skola enligt schema mån och ons så planerar man ju annat de andra dagarna, både plugg och annat. men han kan komma tre dagar innan och meddela att han planerat in studiebesök på tisdagen... hallå liksom!!! ja det är heltidsstudier men vill jag plugga 40 timmar på helgen och inget i veckan så gör jag det...

fatta att jag blir så otroligt frustrarad, listan kan göras låååång med saker han gör som irriterar mig som fan!!

jag som hade tänkt skriva ett glatt inlägg om lite allt möljigt, men det här spottades ut ur mitt huvud fort som sjutton! hur förklarar man saker för någon som är lika smart som en vägg?? bara undrar!

1 kommentar:

Anna sa...

Det är så skönt att läsa att det är fler än jag som irriterar sig på andra människor! Jag ÄLSKAR att ifrågasätta folk som inte tycker som mig! Men det skulle vara trist att bara finna sig i och hålla med alla oxå, eller hur?