fredag 30 maj 2008

haken....

vad haken var kommer jag till, jag lovar att ni kommer garva ihjäl er...=) men först, jag har träffat AJ, kramat AJ, knäppt kort med AJ, pratat med AJ. tror ni jag befinner mig uppe i det blå idag eller??



är väl inte så himla nöjd med mig själv på bilden men jag gör allafall ingen grimas eller blundar så det är jag tacksam för, shit så nervös jag var! =)

hela dagen gick otroligt smärtfritt, resan dit, strålande, hitta parkering och tunnelbana och elin och karin på en gång. hitta berns och ett ställe att äta på, fortfarande alldeles otroligt smärtfritt. var kommer haken undrar ni nu? jo jag kommer till den..=) mötet med AJ eller Alex, (johanna vet!) var underbart. konserten var helt jäkla fantastisk och vi stod typ längst fram. hade tre otroligt korta människor framför oss så ja, längst fram ungefär. skit bra!!! sen efter konserten hittade vi tunnelbanan på en gång, fortfarande ingen hake. vi kom till solna. hittade på parkeringen.... och där, där kom en fetinghake!!!

vi kom till parkeringshuset för att hämta bilen bara för att inse att vi inte riktigt fattat öppetiderna... de stängde 21.30. så bilen var inlåst.... nu då? jo det är bara att ringa securitas så dom får komma och släppa ut bilen... lagom pinsamt måste jag säga. ett stooort parkeringshur och en bil där ine, våran!

jaja ut kom den men om ni trodde att de sluta där trodde ni fel... fetinghake sa jag... vi åker hemåt och tar vägen över uppsala. ser skyltar mot uppsala men åker inte mot södra uppsala, fortsätter på motorvägen och inser att vi inte sett skyltar mot uppsala på ett tag, kan vi ha åkt för långt? neeee, vi fortsätter åka, till vi ser skyltar mot björklinge, vänder vi då? neee, vi fortsätter.. .till vi tar fram kartboken och inser att vi åkt ca 3,5 mil för långt mot gävle.... så de va bara att vända det... kommer äntligen till uppsala där johanna måste stanna för hennes bröst är stenhårda vid de här laget. sa vid halv två på natten står vi på ica maxis parkering och johanna pumpar ut mjölk över halva parkeringen.. de var en syn kan jag meddela. efter det kom vi alla fall hem efter en inlåst bil och 7 mils extra körning och kvart i tre låg jag i sängen... de ni kan man kalla en fetinghake!!

här är allafall kortet som gjorde hela resan värd allt!!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hahaha, vi e så jäkla klockrena du och jag!

Anna sa...

Oj vilken soppa! Men coolt att du fått träffa AJ!