torsdag 29 maj 2008

klippt mig igen!

japp, jag har klippt mig igen jag, lite kortare den här gången men annars ganska lika som sist, lite mer lugg också iofs men annars så...=) är jättenöjd! fick klippningen i födelsedagspresent av syrran så de är ju najs!

nu har jag hittat outfiten för kvällen också, en klänning... inte likt mig men så är det! =) så nu ska de bara sminkas och sen är jag klar för att åka och möta mannen med stort M, mannen som är sex på två ben, mannen som för evigt har den sexigaste taueringen på magen, mannen... ja ni förstår vad jag menar...=)

så här ser jag allafall ut i håret nu för tiden då. anna p åsalong lillstrumpa har stylat mig och fixat så jag är jättenöjd!!




för övrigt är min syster så här snygg idag. =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jätte snygg i håret

Anonym sa...

du �r j�ttesnygg i h�ret