fredag 1 maj 2009

1:a maj!

Och det är sååå härligt väder ute. Har redan hunnit vara ut i spåret med Daniel på morgonen. =) Två varv blev det och jag sprang ungefär ett och ett halvt, så det är jag nöjd med. Lite jobbigare runt bråstaspåret än runt dammarna. Massor med backar! Städat har vi också hunnit med, ska bara bäddas rent också. borde även fortsätta med förrådet men det är så fint väder så det blir kanske ett glas cola och en bok på altanen istället...=)

Blivit bortbjuden på mat hos svärföräldrarna senare och det ska bli kul, senaste gångerna har jag ju jobbat och inte kunnat följa med. Men idag så blir det av.

Jag hoppas verkligen att det här med att ut och springa kommer börja ge resultat på vågen. Vill verkligen komma igång igen nu. Kämpar som fan mot sötsuget och hoppas på att det kommer ge med sig snart. Svårt att hålla motivationen när man hela tiden är toksugen på onyttigheter...

Men nu tänker jag inte sitta här, ska bädda rent sängen och hoppa in i duschen!

1 kommentar:

Hanna sa...

Lycka till med löpningen! Hur mycket har du gått ner i vikt? Du ser mycket smalare ut på nya profilbilden. :) Ha det gott!
//Hanna