onsdag 17 december 2008

April

Jaha April April din dumma sill eller nåt...

April innehöll som alla andra månader plugg i varierande mängd. Blev kanske inte alltför mycket eftersom April var månaden då Backstreet Boys konserten ägde rum. Jag var mest uppe bland fjortismolnen och virvlade runt. Drev Daniel halvt till vansinne men det är smällar man får ta.

Lovely!!


Vi bokade även en ny resa till Thailand, Koh Lanta den här gången och det kändes jäkligt bra. Tänk att det snart är första mars liksom... andra resan till Thailand!

Sen var vi på dop också då daniels kusin Marcus och hans tjej döpte deras son. Mysigt som alltid med bebisar. Och så åkte jag på magsjuka i april och det var ingen höjdare kan jag meddela. Sist hade vi valborg och det var fest som vanligt.


Marcus och Erika med Hampus


Valborg hos Dennis




Så den här månaden var verkligen en av de bättre under 2008 och det beror till stoooor del på att jag och Johanna fick gå på konsert!!! =) Ser så fram emot nästa skiva och nästa turne!!

1 kommentar:

Linda sa...

Haha okej, jag får skälla på honom då. :) Ja de var bra, för bra... :P Jag hade varken råd eller tid att läsa alla fyra böcker, men likväl gjorde jag de. :P