tisdag 23 december 2008

Augusti

Oj, Augusti var en händelserik månad. Började med att må riktigt dåligt, vilket jag helst inte vill tänka tillbaka på så vi går vidare till saker som inte gjorde lika ont.

Skolan började igen och det var ganska skönt att påbörja termin två. Jag och Daniel åkte till kupolen på roadtrip, shoppade lite, käkade glass och hade mysigt tillsammans. Jag skickade in uppsatsen också och fick äntligen klartecken på att få gå upp med den, vilket var otroligt underbart.





Sen var jag på bio med några av de gamla jobbarkompisarna från Åsgården. Mamma Mia såg vi och den var hur bra som helst.



Sen hade svärföräldrarna kräftskiva, jag var nykter för jag skulle upp och jobba dagen efter. Men det var ju kul allafall. =)





Jag och syrran åkte till kistagallerian och shoppade. Fick ett spontanryck och drog iväg... =) Sen ägnade man en del av månaden åt OS och att följa främst Phelps i simningen, herregud vilken människa!!

Rickard och Linda hade fest hos hans föräldrar för att fira deras födelsedagar. Hur kul som helst.




Och sist men inte minst är ju Augusti månaden då alla underbara serier har premiär, eller ja, de flesta i September. Men de börjar komma igång allafall. =)

Inga kommentarer: