torsdag 25 december 2008

September

Ja, September var månaden då jag äntligen blev beteendevetare! =) Sen drog verkligen alla serier igång också, så där hade jag fullt upp haha. Jag träffade släkten för att fira farmor som fyllde 90 år. Trevlig dag med mat på Måns Ols. Inte så ofta vi ses allihopa så det var kul.


Sen hade vi ju Göta kanal resan också, vilket är ett sånt där minne som pssar bäst som ett undanstoppat minne så vi lämnar det vid det.... har man inget snällt att säga ska man ju inte säga något alls har jag hört så, vidare till nästa. Gallerian i Sala öppnades och jag och syrran var dit och trängdes med alla människor. Kul med lite fler affärer i Sala, det behövs. Kan de bara lösa parkeringsproblemet nu också så är allt typ perfekt... =)


Ja det var September det. Hände inte så där jättemycket då tror jag faktiskt. Inga fester direkt och detär ju då det brukas knäppas kort...=) Var fest hos Dennis men då hade jag ju inte kameran med mig naturligtvis, men så kan det vara.

Inga kommentarer: