fredag 19 december 2008

Juni

Ja, det är faktiskt en viktig månad för då fyller jag år. =)



Annars så var det som vanligt under den här perioden MYCKET BSB! Konserten släpptes ju på msn!!

Jag genomled en för jävlig handledning på uppsatsen vilket fick mig att grina och vilja skita i alltihopa! Men jag låg även vid tärnabadet och hade det skönt med flera av tjejjorna! (Tänk om livet alltid kunde vara en solig dag vid tärnabadet liksom).

Sen då, midsommar firades hos Jonas och Johanna. =) Skitskoj var det. Som alltid med mina underbara vänner så blir det lyckat.



(mindre läckert kort på mig själv haha)

Sen jobbade jag ju även i Juni vilket kanske inte är det roligaste här i livet men pengar behövs. Jag jobbade hårt på min positiva attityd då haha. Och sen så påbörjades ju planeringen av senaste tjejkryssningen i Juni också, vilket gick av stapeln typ tre månader senare men allafall... Det blev ju ändå av till slut. =)

Inga kommentarer: